Monday, January 17, 2022

Min nya skoluppsats

Min nya skoluppsats



Den har också en vacker trädgård där eleverna kopplar av och leker under rasten. Biblioteket är det bästa med vår skola. Att lära sig på min skola är roligt och det är möjligt bara på grund av lärarna. I vår skola ägnas särskild uppmärksamhet åt beteende, renlighet och min nya skoluppsats. dock, min nya skoluppsats, och jag brukade vara trött, sex timmar varje dag, inte ett dugg. Han underhåller oss samtidigt som han undervisar i sitt ämne.





Min skoluppsats 200 ord



Min skola är en plats där jag utbildas; lära sig nya ämnen under ledning av utbildade och skickliga lärare. Jag studerar i en min nya skoluppsats som är nära mitt hem. Det är en av de bästa skolorna i hela min stad, min nya skoluppsats. Skolan har två lekplatser - en är en tennisbana och den andra är en cricketbana. Vi har även en fin pool och en matsal. Den har också en vacker trädgård där eleverna kopplar av och leker under rasten. Även i spel, sport och turneringar har det gjort stora framsteg. Min skola har vunnit många troféer, sköldar, min nya skoluppsats, och medaljer i många fritidsaktiviteter.


Även i debatter säkerställer eleverna på min skola bra positioner. Det anses vara en av min nya skoluppsats bästa skolorna i mina orter. Skolan kallas för utbildningsinstitution som är utformad för att tillhandahålla lärrum och skapa en miljö för barnen där eleverna undervisar under ledning och ledning av lärarna. Min skola är en av de bästa utbildningsinstitutionerna där jag får utbildning och gör framsteg mot mitt livs mål och gör mig kapabel att uppnå dem. Förutom utbildning, finns det flera viktiga roller som min skola spelar i mitt liv. Min skola presterar bra på alla områden.


Det utvecklar min fysiska och mentala uthållighet, inger självförtroende och. ger mig enorma möjligheter att bevisa mina färdigheter och talanger inom olika områden. På det akademiska området har det gjort sig avtryck. Dess studenter säkrar topplaceringar i styrelseproven. Jag går i skolan med mina andra vänner. Vi studerar i vår skola i en trevlig miljö. Vi når skolan vid en bestämd tid. Så fort vi når fram ställer vi upp för att delta i sammankomsten. Att delta i skolsammankomsten är en underbar upplevelse. Jag trivs med att vara först i raden i en skolförsamling. Så fort sammankomsten är slut skyndar vi till våra respektive klassrum. Vi deltar i all skolverksamhet. En av mina skolkamrater är den bästa sångaren och dansaren. Hon har nyligen vunnit priset för bästa sångerska på den årliga konstfestivalen.


Min skola ger också varje elev rikliga möjligheter att delta i fritidsaktiviteter som sport och musik. Vi är alla stolta över att vara en del av det. Jag har turen att vara elev på den här skolan. Jag älskar och är stolt över min skola. En institution där högre utbildning undervisas kallas vanligtvis en skola, högskola eller universitet. De flesta länder har system för formell utbildning, som ibland är obligatorisk. I dessa system går eleverna igenom en rad skolor. Namnen på dessa skolor varierar beroende på land men inkluderar vanligtvis grundskola för små barn och gymnasieskola för tonåringar som har avslutat grundskoleutbildning.


Min skola är en plats där jag inte bara utbildas utan också tränas i andra nödvändiga tävlingsfärdigheter som sport, musik och dans. Jag är stolt över min skola eftersom den ger oss alla grundläggande faciliteter som en stor lekplats, en min nya skoluppsats bibliotek, en stor auditoriumsal, ett vetenskapslabb och ett bra datorrum. Det är därför min skola är rankad som en av de bästa skolorna i hela mitt område. Min skola har producerat många fantastiska människor i mitt land. Den har en stor och vacker byggnad som ser glänsande ut på långt håll.


Jag når mitt mål vid en bestämd tidpunkt. Jag kom till skolan med andra vänner till mig. Vi går gärna in i skolorna med stort självförtroende. Vi deltar i en skolsamling och sedan flyttar vi in ​​i våra klassrum. Allt detta görs av en mycket effektiv och välutbildad lärare på min skola. De bästa skolorna är de som gör eleverna till de bästa och den bästa skolan görs av de bästa lärarna. Vi studerar under ledning av de bästa lärarna. Min skola har en dedikerad lärare för alla ämnen också min nya skoluppsats fritidsaktiviteter som musik och sport. Jag anser att min skola är den bästa skolan eftersom den stöder och uppmuntrar varje elev att göra sitt bästa och göra framsteg. som tur är, min nya skoluppsats, min skola ger den bästa miljön, de bästa lärarna och de bästa faciliteterna.


Vår klasslärare hälsar på oss dagligen och frågar om oss. Han är en ganska cool och snäll man. Han underhåller oss samtidigt som han undervisar i sitt ämne. Vi lär oss många saker som disciplin, min nya skoluppsats, självhjälp, självförtroende och samarbete här. Som jag min nya skoluppsats mitt klassrum känner jag mig ganska glad och avslappnad. Platsen där barn som morgondagens ledare studerar och där nationens framtid formas kallas skolor. Utbildning är en nödvändighet min nya skoluppsats för morgondagen, så dagens bra skolor är viktiga för en nations bästa framtid, min nya skoluppsats.


Skolor är centrum för lärande där vi går i lektioner i olika ämnen, min nya skoluppsats, interagera med lärarna, få våra frågor. svarade och dök upp i tentor. På min skola är lärande mer som en rolig aktivitet, på grund av den extra begåvade lärarpersonalen. Min skola är en statlig grundskola som ligger i utkanten av staden. Vanligtvis, när folk tänker på en statlig skola, upplever de att den ligger på en isolerad plats och har dåliga grundläggande bekvämligheter och undervisningsfaciliteter.


Men trots att den är en statlig skola, trotsar min skola alla sådana spekulationer. Lärarna på min skola är inte bara kunniga om de ämnen de undervisar i min nya skoluppsats är också skickliga nog att undervisa genom roliga aktiviteter. Till exempel förklarar vår fysiklärare varje begrepp genom att ange verkliga exempel som vi kan relatera till. På så sätt förstår vi inte bara ämnet bättre. Dessutom, inte ett ögonblick jag minns, när någon lärare någonsin hade svarat oförskämt till någon av eleverna. De lyssnar alltid tålmodigt och ger svar på alla frågor som ställs till dem. Att lära sig på min skola är roligt och det är möjligt bara på grund av lärarna.


Min skola är väldigt viktig i mitt liv, på ett sätt till och med mer än min familj. Min familj ger mig kärlek, omsorg, tillgivenhet och försörjer alla mina andra nödvändiga behov. Jag har turen att vara inskriven i en prestigefylld skola och få en underbar utbildning, och jag ser fram emot att förverkliga mina drömmar en dag. Det mest nödvändiga för framgång i livet är utbildning, min nya skoluppsats bara min skola ger mig det. Utan min skola och den utbildning den ger skulle jag vara som en förvirrad och vandrande själ, nästan planlös i livet. Min skola hjälper till med min pedagogiska och övergripande personlighetsutveckling. Det ger utbildning genom klasser, tester och tentor för att lära mig hur jag uppför mig självsäkert.


Det känns bara så fantastiskt att vara i min skola och vara en del av vardagsaktiviteter, vare sig det är föreläsningar, sport eller något annat. I skolan, min nya skoluppsats, Jag känner mig alltid glad, självsäker, entusiastisk och älskad. Jag får vänner i skolan, min nya skoluppsats, de som jag aldrig kommer att glömma och alltid kommer att älska dem. Min familj stödjer mina materialistiska behov, men skolan är platsen där min faktiska fysiska, sociala och mentala utveckling äger rum. Jag vet att varje fråga som jag tänker på kommer att besvaras av mina lärare. Jag vet också att mina skolkamrater alltid kommer att finnas vid min sida när jag behöver dem, min nya skoluppsats.


Lika mycket som studierna, min nya skoluppsats, min skola betonar också mycket på dessa aktiviteter eftersom ledningen tycker att fritidsaktiviteterna är mycket viktiga för vår övergripande personlighetsutveckling. Min skola tillhandahåller engagerade lärare och personal för varje fritidsaktivitet. Vi har en stor idrottsplats med byggsatser för alla större sporter; en täckt auditorium för dans och musik och en separat basketplan. Den roll som min skola spelar i min personlighetsutveckling är fantastisk. Det ger mig inte bara utbildning utan lär mig också hur jag ska uppföra mig och hur jag ska bete mig anständigt och ordentligt. Jag tränas i alla andra nödvändiga färdigheter i livet, som hur man kan behålla lugnet i utmanande situationer och hjälpa andra också. Min skola lär mig att vara en bra och utvecklad människa, att alltid hålla mig lugn och progressiv.


Det lär mig också att vara snäll och generös mot andra och inte skilja dem utifrån deras kast, religion, etnicitet eller andra uppdelningar. Detta är några av de viktigaste personlighetsdragen som min skola ger mig, något som jag alltid kommer att vara tacksam för. Varje gång jag tänker på min skola tänker jag på den som ett tempel för utbildning. Ett tempel, där min själ möter utbildning, min nya skoluppsats, göra mitt liv mer meningsfullt och användbart för samhället och nationen också. Det är en plats där mina ambitioner får en vinge och jag får styrkan och självförtroendet att förverkliga dem.


Ingen annan plats i hela världen skulle kunna ersätta min skola och den roll som den spelar i mitt liv. Jag kommer alltid att vara tacksam mot mina vänner, lärare och personalen på min skola för att de har gjort det till en så bekväm och lärorik plats för lärande. Hoppa till innehållet. Innehållsförteckning.





historiografisk uppsatsexempel



Min skola har producerat många fantastiska människor i mitt land. Den har en stor och vacker byggnad som ser glänsande ut på långt håll. Jag når mitt mål vid en bestämd tidpunkt. Jag kom till skolan med andra vänner till mig. Vi går gärna in i skolorna med stort självförtroende. Vi deltar i en skolsamling och sedan flyttar vi in ​​i våra klassrum. Allt detta görs av en mycket effektiv och välutbildad lärare på min skola. De bästa skolorna är de som gör eleverna till de bästa och den bästa skolan görs av de bästa lärarna. Vi studerar under ledning av de bästa lärarna. Min skola har en dedikerad lärare för alla ämnen samt fritidsaktiviteter som musik och sport.


Jag anser att min skola är den bästa skolan eftersom den stöder och uppmuntrar varje elev att göra sitt bästa och göra framsteg. Lyckligtvis ger min skola den bästa miljön, de bästa lärarna och de bästa faciliteterna. Vår klasslärare hälsar på oss dagligen och frågar om oss. Han är en ganska cool och snäll man. Han underhåller oss samtidigt som han undervisar i sitt ämne. Vi lär oss många saker som disciplin, självhjälp, självförtroende och samarbete här. När jag går in i mitt klassrum känner jag mig ganska glad och avslappnad. Platsen där barn som morgondagens ledare studerar och där nationens framtid formas kallas skolor.


Utbildning är ett viktigt vapen för morgondagen, så dagens bra skolor är viktiga för en nations bästa framtid. Skolor är centrum för lärande där vi går i lektioner i olika ämnen, interagerar med lärarna, får våra frågor. svarade och dök upp i tentor. På min skola är lärande mer som en rolig aktivitet, på grund av den extra begåvade lärarpersonalen. Min skola är en statlig grundskola som ligger i utkanten av staden. Vanligtvis, när folk tänker på en statlig skola, upplever de att den ligger på en isolerad plats och har dåliga grundläggande bekvämligheter och undervisningsfaciliteter. Men trots att den är en statlig skola, trotsar min skola alla sådana spekulationer. Lärarna på min skola är inte bara kunniga om de ämnen de undervisar i utan är också skickliga nog att undervisa genom roliga aktiviteter.


Till exempel förklarar vår fysiklärare varje begrepp genom att ange verkliga exempel som vi kan relatera till. På så sätt förstår vi inte bara ämnet bättre. Dessutom, inte ett ögonblick jag minns, när någon lärare någonsin hade svarat oförskämt till någon av eleverna. De lyssnar alltid tålmodigt och ger svar på alla frågor som ställs till dem. Att lära sig på min skola är roligt och det är möjligt bara på grund av lärarna. Min skola är väldigt viktig i mitt liv, på ett sätt till och med mer än min familj.


Min familj ger mig kärlek, omsorg, tillgivenhet och försörjer alla mina andra nödvändiga behov. I skolan lär vi oss, vi skaffar oss ny kunskap som kommer att vara användbar för vår framtid, Druse och ömsesidigt erfarenhetsutbyte. Förutom promenad och samtal på stora helgdagar, och tysta viskningar i klassrummet, i skolan alltid bland eleverna har alltid och konflikt. Men de är en integrerad del av och är inte olösliga. Lärare försöker att vårt beteende blir bättre, och kunskapen desto större. Eleverna inser det inte. De tror att de vet bäst. Skolan har en viss ordning på vilka som ska ta hand om vårdchef och hans assistenter, psykologer, lärare, lärare och all skolpersonal.


Men de som sätter reglerna är nödvändigt att respektera dem. Skolan äter faktiskt en varm plats och när du är i är det ungefär som när du är hemma. Allt i att hon fungerade som en stor familj som tillsammans uppnådde minnesvärda mål. Det är inte en plats för daglig förnedring och tristess som någon tro, men det är en plats du gör bra även när du inte ser det. Min skola är stor och har många klassrum. Varje klassrum är annorlunda och speciellt på sitt sätt. Vi har till exempel särskilda klassrum för konst, musik, historia och geografi, kemi, fysik och biologi samt historia och geografi. Utöver allt detta har vi ett skåp med Informationsmaterial och gym.


Det största av alla klassrum för konst. Den är rymlig och transparent och har stora fönster för att göra det mer naturligt ljus och väggarna är vita. Bänkar placeras på cirkeln så att vi alla sitter bredvid varandra. Mitt bland hundratals konstlärare, såväl som hennes staffli, när det då och då någon färg eller ett utkast att visa oss. På väggarna i vårt arbete med klasser. På lördagar i klassrummet och höll en konstavdelning där duktiga elever lämnar och de som älskar att rita.


Det finns ingen brygga, utan bara stolar med dynor för att skriva. På tavlan är det ritade streck och det påminner om våra notblad. I klassrummet har vi även en flygel som läraren sitter och spelar för medan vi sjunger. Det finns två högtalare, samt en bandspelare, genom vilken vår lärare låter olika kompositioner. På väggarna finns porträtt av stora konstnärer, som Mozart, Beethoven och Vivaldi. Före eller efter timmar håller medlemmar i vår skolas kör sina repetitioner med läraren. Mitt favoritklassrum i skolan för fysik, kemi och biologi. Det ser mer ut som ett litet laboratorium men i klassrummet. För vissa är det inte särskilt populärt eftersom de är lärare i fysik, kemi och biologi är väldigt strikt, och jag var särskilt intressant på grund av vad den innehåller.


På vänster sida finns ett glaserat skåp där det finns små figurer av vilda djur och dinosaurier. Det finns även tillbehör som använder riktiga kemister i laboratorier, små versioner av mikroskopet, provrör och flaskor med kemikalier. Av utrustning för fysik finns magneter, pendlar och kulor för experiment som vi ser i sjunde klassrummen för historia och geografi. Det liknar vanliga klassrum, men det innehåller ett stort antal historiska och geografiska kartor. Alltid har spridit världskarta och en karta över vårt land, och det finns också en stor jordglob. På väggarna finns foton av de vackraste regionerna i vårt land och världen, såväl som arkeologiska platser, museer och monument.


Om historia och geografi är aldrig tråkigt, eftersom många saker vi kan se och lära oss. Utöver detta specialklassrum har varje klass sin egen, men de är alla ganska lika. I var och en av väggarna är ljusblå gardiner vita, nästan genomskinliga. Stora neonljus, enorm grön tavla med krita och svampar, lärarens ordförande och bänken där vi sitter två och två. I vårt klassrum har vi alltid serbiska, matematik och engelska, och ibland andra saker, särskilt när de har fel kontrolluppgifter om de har speciella klassrum upptagna.


Och slutligen, en favoritplats för alla elever, plats för en fysisk plats där vi spelar volleyboll, basket eller fotboll, gymnastikträning och ibland bordtennis. Din e-postadress kommer inte att publiceras. Spara mitt namn, e-post och webbplats i den här webbläsaren till nästa gång jag kommenterar. Min skoluppsats. 1 januari, i Studiehjälp Inga kommentarer. Innehållsförteckning. morgonsamling i min skola min rutin min skoluppsats min skola är stolt över min skola. Jag lade grunden för en klubbkonstitution, och baserade den löst på konstitutionen för klubben jag hade lämnat bakom mig på Providence.


Jag arbetade med min klubbrådgivare och startade ett handledningsprogram för att hjälpa elever som behövde personlig hjälp lära sig läroplanen. Jag pratade med min banddirektör, och han arbetade för att hjälpa till att etablera ett sorts marschband, ett peppband att spela på fotbollsmatcher. Jag gick med i Interclub Council, som klubbrepresentant, och hjälpte Ardrey KellOs egen mini-FN-organisation att ändra skolpolicy. Samtidigt anammade andra elever den nya skolan och arbetade för att skapa fler klubbar och fritidsaktiviteter. En nyckelklubb grundades, liksom en Interact Club och en Mu Alpha Theta. Nästan allt jag lämnat kvar på min gamla gymnasieskola ersattes med en ny, förbättrad version på den här nya skolan.


Plötsligt verkade mitt lila fängelseO inte riktigt lika fängelselikt. Genom att göra min röst hörd kunde jag etablera program som förbättrade och utökade skolan. Jag kunde åstadkomma förändring, en makt jag aldrig tidigare haft. Gratis uppsatser Ämnen Essay Checker Hire Writer Login. Gratis uppsatsprov Flashcards New School. Ny skola 3 mars Anställ verifierad författare.

No comments:

Post a Comment